2013. január 26., szombat

Behavazva..

Számomra csak a tél szépségét támasztja alá, hogy az időjárás néha keresztülhúzza a terveimet és eszembe juttatja, hogy csak a Természet apró része vagyok...
A múlt hétre tervezett Nyílt Napunkat "lefújta" a dunántúli hófúvás, így több időm maradt a tanulásra: a hétvégén újra átnézhettem annak az érdekes workshopnak az anyagát, melyet január 17.-én, a Coaching Határok Nélkül rendezvénysorozat keretében, Cherry Claus-Mullins brit mestercoachtól hallhattam.
Témája, - magabiztosság és önbizalom növelés a munkában - jól illeszkedett a lovas coaching területéhez, hiszen ugyanez a lóval végzett munka előfeltétele is. Cherry nagyszerű érzékkel építette fel a témakört, sok gyakorlati példával és egyszerűségében nagyszerű coaching eszközök bemutatásával. 
Nagy örömöt jelentett, hogy ebéd közben néhány szót válthattam vele. Eközben kiderült, hogy ismeri a lovas coaching módszerét, sőt, amikor említettem neki Paul Hunting e témában írt könyvét, elmondta, hogy ő maga is részt vett a szerző egyik programján és élvezettel mesélt az élményeiről.
Nagyszerű érzés volt hallani tőle, mennyire meg van győződve a lovas coaching hatékonyságáról az önismeret és önbizalom fejlesztésében!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.